Kategorije


Pogosto zastavljena vprašanja
Pogosto zastavljena vprašanja / FAQ

Kvaliteta storitev in reklamacije

 

Poklical/a sem navedeno telefonsko številko, ampak se nihče ne oglasi?

V tem primeru najprej preverite ali ste poklicali v času, ki je naveden kot odprta linija, vsak delovni dan med 10:00-12:00 in 13:00-15:00. Če se Vam tudi v tem terminu nihče ne oglasi, potem poskusite z novim klicem ali pošljite e-mail na info@tik-tok.si.

 

Na mojo elektronsko pošto ni bilo odgovora v roku 48 ur, v čem je problem?

V tem primeru poskusite poklicati našo odprto linijo (vsak delovni dan od 9:00 do 15:00) 041 / 927-559 ali kontaktirajte managerja podjetja preko elektonske pošte info@slikomania.si.

 

Kakšen je postopek pri reklamaciji ure?

V tem primeru nas kontaktirajte preko elektronske pošte reklamacije@tik-tok.si. Nato Vas bo v roku 48 ur kontaktiral uslužbenec Centra za pomoč uporabnikom, ki Vas bo nadalje usmeril glede postopka reklamacije.

 

Kaj moram narediti, če dobim poškodovano blago?

Kupec je dolžan preveriti, še preden kurir odpre paket, ali je bil paket poškodovan, kot tudi preveriti trenutno stanje slike. V kolikor je bila slika poškodovana med prevozom, morate blago reklamirati takoj pri kurirju. Samo na tak način bodo Vaše trditve o reklamaciji upoštevane.

 

Dostava in način plačila

Kateri načini plačila so možni ?

Plačate lahko na dva načina: s transakcijo na bančni račun ali po povzetju (kjer se zaračuna dodatnih 1,79 EUR).

 

Kolikšna je poštnina v primeru, da naročim več proizvodov na enkrat?

V takšnem primeru plačate samo eno poštnino.

 

Ali lahko plačam ob dostavi?

Ja, lahko plačate po povzetju, ko prejmete pošiljko. Doplačilo za plačilo po povzetju je 1,79 EUR. Način plačila opredelite po tem, ko je želeno blago v košarici.

 

Kakšen je rok za dostavo?

Rok za dostavo je običajno od 5 do 10 delovnih dni. Rok za dostavo začne teči z dnem vplačila kupnine na račun (v primeru plačila na račun) ali od dneva naročila (v primeru plačila po povzetju).

 

Kaj moram storiti v primeru, če ura ni dostavljena v okviru predvidenih rokov za dostavo?

V tem primeru nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte. Nato Vas bo v roku 48 ur kontaktiral naš Center za pomoč uporabnikom, ki Vam bo pojasnil zakaj je prišlo do zamude pri dostavi.

 

Zamenjava in vračilo

Kakšna je razlika med zamenjavo in vračilom v roku 15-ih dni?

Razlika je v pošiljanju ter v plačilu poštnine. V kolikor želite uro zamenjati, je ni potrebno pošiljati, temveč jo bo naš kurir prevzel od Vas, ko Vam bo dostavil novo, ki ste jo izbrali v zameno. V kolikor pa želite uro vrniti, nam jo morate poslati na lasten strošek, saj mi v tem primeru nismo dolžni poravnati poštnine.

 

Kakšen je postopek vračila?

V tem primeru nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte info@tik-tok.si. Nato Vas bo v roku 48-ih ur kontaktiral Center za pomoč uporabnikom, ki Vas bo nadalje usmeril glede postopka vračila. Stanje, v katerem je možno vračilo blaga: blago mora biti nepoškodovano in čas od prejema ne sme biti daljši od 15 dni. Stroške povračila nosi kupec.

 

Kakšen je postopek zamenjave?

V tem primeru nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte info@tik-tok.si. Nato Vas bo v roku 48-ih ur kontaktiral Center za pomoč uporabnikom, ki Vas bo nadalje usmeril glede postopka zamenjave. V primeru zamenjave, bo sliko prevzela kurirska služba. Stroške poštnine nosi prodajalec.

 

Ali dobim denar nazaj v primeru, da mi proizvod ne bo všeč?

Če Vam proizvod po dostavi ne bo všeč, ga lahko vrnete v roku 15-ih dni od prejema pošiljke. Medtem ne sme biti poškodovan. Po tem, ko prejmemo proizvod, Vam bo denar vrnjen, a vendar stroške poštnine nosite sami.

 

Ali moram plačati poštnino, če želim zamenjati proizvod v roku 15-ih dni?

V primeru zamenjave v roku 15-ih dni, poštnino plačamo mi, vendar samo pri prvi zamenjavi. Vi ne nosite nobenih stroškov.

YjFmYmMxYT